Telesecretariaat
Niet meer gestoord worden tijdens je consultaties of huisbezoeken? Zo maak je meer tijd vrij voor wat telt; betere zorg voor de patiënt én een hogere levenskwaliteit voor jou. Dankzij het telesecretariaat van CareCoach wordt het mogelijk!

Een arts staat voor talloze uitdagingen en moet constant multitasken. Telefoons opnemen terwijl je met een patiënt in gesprek bent lijkt ondertussen heel normaal, maar het gaat ten koste van de tijd die je kan spenderen aan de zorg van de patiënt. Daarnaast zorgt de vele administratie voor een nadelig effect op je work-life balans.
Het kan beter!
Ons telesecretariaat beantwoordt jouw oproepen zodat jij kan doen waar je goed in bent, zorgkwaliteit leveren. Zo wordt jouw agenda efficiënt ingepland en worden patiënten steeds vriendelijk en professioneel te woord gestaan door onze ervaren mensen.
Voordelen
Tijdwinst
Je bent altijd bereikbaar zonder gestoord te worden tijdens je consultaties of huisbezoeken.
Flexibel
Schakel je telefoons naar ons door wanneer je wilt. Enkel bij afwezigheid van je eigen secretariaat, tijdens je verlof of gewoon altijd. Jij beslist!
Ruime openingsuren
Je kan doorschakelen naar ons secretariaat van maandag tot en met vrijdag tussen 8u en 19u.
Ervaren secretariaat
Je patiënten worden steeds vriendelijk en professioneel te woord gestaan door mensen met ervaring in medisch secretariaat. Ze zijn erg vertrouwd met de communicatie tussen arts en patiënt en proberen je zo weinig mogelijk te storen. Dit alles gebeurt op vertrouwelijke wijze en volgens de GDPR-richtlijnen.
Oplossing op maat
Je hoeft niet van agendasysteem te veranderen. Onze mensen kunnen met alle agendapakketten overweg en plannen afspraken efficiënt en professioneel in volgens jouw instructies.
Minimale wachttijden
Wachten is frustrerend. We doen er alles aan om wachttijden voor je patiënten tot een minimum te beperken en nemen enkel nieuwe klanten aan als onze capaciteit dit toelaat.
Prijzen
Elke praktijk heeft unieke behoeften. Daarom bekijken we samen met jou welke oplossing het best aansluit bij jouw praktijk en gebruik. Zo betaal je alleen voor wat je écht nodig hebt.
Onze tarieven zijn afgestemd op het effectieve gebruik van jouw praktijk. Dit omvat:
Eénmalige opstartkosten (verschillend tot 2 artsen en vanaf 3 artsen)
Maandelijkse of jaarlijkse beschikbaarheidsfee
Prijs per oproep (huisartsen en specialisten apart)
Eerste 2 protocolwijzigingen per jaar gratis
Neem gerust contact op voor een gedetailleerde offerte op maat van jouw praktijk.
Onze meerwaarde
Met onze aanpak zorgen we ervoor dat je telesecretariaat snel en efficiënt van start gaat:
Kwaliteit eerst: Je mag rekenen op uitstekende service en nauwkeurigheid.
Ervaren partner sinds 2006: Wij kennen je bezorgdheden en begrijpen hoe jouw praktijk werkt.
Flexibele agenda: Je behoudt gewoon je eigen agenda, wij passen ons aan jou aan.
Duidelijke prijzen: Je betaalt alleen voor wat je echt gebruikt, zonder verborgen kosten of onnodige abonnementen.