IT voor je zorgpraktijk, in mensentaal.

Leveren en installeren van hard- en software

+

We adviseren jou graag op maat van je praktijk, zodat je met snelle en veilige hardware aan de slag kan. We installeren al je hardware én zorgen ervoor dat de (medische) software naar behoren werkt. Ook het overzetten van documenten en het installeren van de printer en andere randapparatuur nemen we voor onze rekening.

Een snel, veilig netwerk

+

Optimaal werken vereist een snel en stabiel netwerk. Maar ook een correcte beveiliging speelt hier een cruciale rol. Indien mogelijk sluiten werk je bij voorkeur bekabeld. Daarnaast kan WiFi je smartphones en tablets van internet voorzien. Ben je helemaal mee? Voorzie dan WiFi in de wachtzaal als extra service voor je patiënten. 

Telefonie

+

Je telefoonlijn is doorslaggevend voor jouw praktijk. Waarom nog analoog bellen als het ook digitaal kan? VoIP (Voice over IP) biedt betere gesprekskwaliteit, lagere kosten en je eigen cloudcentrale is tot in de kleinste details te personaliseren.

Telesecretariaat

+

Het telesecretariaat van CareCoach neemt jouw calls voor hun rekening zodat jij de volledige aandacht voor je patiënten kan hebben. Zo wordt jouw agenda efficiënt ingepland en worden jouw patiënten steeds vriendelijk en professioneel te woord gestaan zonder dat jij gestoord wordt tijdens je consultaties.

ONZE AANPAK

In enkele eenvoudige stappen naar de perfecte IT-infrastructuur voor jouw praktijk

01

Advies op maat

Elke zorgpraktijk is uniek en heeft zijn eigen specifieke behoeften. Daarom bieden wij advies op maat aan om je te helpen bij de keuze van de beste hard- en software voor jouw behoeften en budget. Onze adviseurs hebben ruime ervaring en kennis van de zorgsector, waardoor we de perfecte partner zijn bij het maken van je keuze.

02

Installatie & implementatie

Bij het leveren van de gekozen oplossing zorgen wij voor een vlekkeloze installatie en implementatie van je nieuwe hard-en software. Dankzij onze ruime ervaring kunnen we dit snel en efficiënt doen. We streven naar een naadloze integratie en minimale verstoring van de dagelijkse werking tijdens de installatie.

03

Onderhoud & nazorg

Het onderhoud van de hardware is essentieel om ​​optimale prestaties en continuïteit van de zorg te waarborgen. Wij komen jaarlijks langs zodat problemen preventief worden opgemerkt en opgelost. Is er toch een probleem? Geen zorgen, je kan altijd terugvallen op onze helpdesk met ruime openingsuren.

04

Optimalisatie

Technologie staat niet stil en evolueert voortdurend. Om up-to-date te blijven, geven onze adviseurs tijdig aan welke hard- en software kan geoptimaliseerd of vervangen worden om zo efficiënt mogelijk te blijven werken. We zijn op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen en technologieën en kunnen waar nodig aanpassen aan de veranderende behoeften van de zorgpraktijk. We streven naar een samenwerking op lange termijn en willen je maximaal ontzorgen.

CareCoach werknemer geeft een handdruk geeft aan een klant
PRAKTIJKSCAN

De mogelijkheden zijn eindeloos. Maak samen met ons de juiste keuze.

Wil je graag je praktijk optimaliseren? Maar weet je niet goed waar te beginnen? Wij nemen jou graag bij de hand. Breng alvast jouw zorgpraktijk in kaart met de praktijkscan. Zo hebben wij al een goede basis hoe jouw praktijk eruit ziet en waar jouw bezorgheden liggen. Wij contacteren jou spoedig voor een afspraak ter plaatse.